Thursday, August 22, 2013

BERKENALAN DENGAN PENGEDAR SHAKLEE MIRI

Niatkan pertemuan kita ini kerana Allah. Moga apa yang dicoretkkan ini ilmu yang bermanfaat bagi anda sekalian. ALhamdulillah, dorongan dari Master Norita  membuatkan saya (NILAM: id 915132) dari pengguna biasa menjadi Pengedar yang sah Shaklee di Miri ini. moga niat dan usahanya untuk membantu mengubah nasib kita di berkati Allah amin.

Melalui perjalanan kehidupan bagi setiap orang adalah berlainan. begitu juga ruang lingkup perkerjaan. Stress di tempat kerja  amat meletihkan. cabaran-cabaran ini terpaksa dilalui semua orang. untuk mengatasi masalah-masalah atau ujian tersebut kita MESTI  BERANI BERUBAH..siapa yang boleh mengubah nasib kita kalau kita sendiri tidak ingin berubah.

Jomlah para sahabatku sekalian..SHAKLEE telah menyediakan peluang yang  amat luas. buangkan mitos-mitos lama seperti dah ramai sangat orang buat SHAKLEE, tak pandai nak buat marketing,tak ada duit modal,jual ubat susah, mlm menguntung orang atas sahaja....jikalah alasan yang banyak kita berikan nescaya kita berada di takuk yamng lama=TAKUT BERUBAH!

Andainya ada PEMINAT yang membaca tulisan ini, jangan malu hubungi saya Pengedar yang sah SHAKLEE di 0138103445 (ed) atau 0194893501 (Nilam) untuk keterangan lanjut

No comments:

Post a Comment