Thursday, August 22, 2013

PENGEDAR SHAKLEE MIRI WOW!

Dengan Nama Allah yang Maha  Pemurah lagi Maha Penyayang, memberikan peluang dan ruang untuk jari ini memperkenalkan diri kepada para pembaca yang setia. Terima kasih kerna masih sudi membaca. Saya Dayangku Siti Nilam serta suami tersayang ASHUDI, (id:915132) adalah pengedar Shaklee yang sah di Miri, Sarawak, Sabah, Semenanjung Malaysia dan Indonesia. Disempatan malam penghulu segala hari ini, kita harus mengambil kesempatan untuk berselawat ke atas Nabi SAW yang kita kasihi dan yang kita sayangi, doakan moga-moga kita bersamanya di Syurga Firdhaus nanti.Amin.

Dan malam Jumaat Yang Mulia ini, sama-sama kita  renungkan satu ayat Allah yang bermaksud
"kemudian setelah selesai sembahyang, maka bertebaranlah kamu di muka bumi (untuk menjalankan urusan masing-masing) dan carilah apa yang kamu hajati dari limpah kurnia Allah,serta ingatlah akan Allah banyak-banyak  dlm segala keadaan supaya kamu berjaya di dunia dan di akhirat" (Surah Al-Jumu'ah-ayat 10)

Saya mengingati diri saya, anak-anak didik,mahupun rakan seperjuangan agar sama-sama kita mengamalkan ilmu yang telah dicurahkan oleh ketua/guru kita dalam mengingati Allah dan percayalah bahawa memang benar senjata ampuh sebagai muslim ialah "MEMOHON MENGHARAP" pada yang Maha PEMBERI...op-op-op..dan jangan lupak USAHA mesti lebih.

ISLAM tidak menghalang umatnya untuk menjadi KAYA RAYA..apa nak ditakutkan MEMINTA-MINTA padaNya kerana rezeki Allah cukupppppp LUAS.dah zikir pada Allah?Dah Selawat pada Nabi? jangan ditangguh sahabat2ku!!!!

Dan beringat juga kita, jangan menjadi insan yang sombong dalam usaha kita mencari rezeki. Maksud firman Allah "atau siapa dia yang dapat memberi rezeki kepada kamu jika Allah menahan RezekiNya?(Tiada sesiapapun) bahkan mereka yang musyrik itu kekal terus dalam kesombongan serta melarikan diri dari kebenaran."(surah al mulk-ayat 21).

dalam bisnez berangkaian begini Islam telah mengajar kita untuk bersilatulrahim sesama kita dan Islam menggalakan kita kerja secara berjemaah....apa lagi bott telah disedia, enjin telah ada;;pandulah laju sampai ke destinasi yang hendak ditujui!!!!!


Tertariknya saya dengan SHAKLEE ini disamping produknya yang terbaikkk, pelan pemasaran cukup memikat. Tak percaya? Takpe..kita tak buat orang lain akan buat.
Bagi yang yakin dan percaya, Bolehlah berkenalan lanjut dengan SHAKLEE dengan menghubungi saya melalui SMS/email: 0194893501 (Nilam) atau 0138103445 (Ed) atau aidsn1975@gmail.com.

No comments:

Post a Comment