Monday, August 19, 2013

LUTUT OH LUTUT!

Assalamualaikum wbt bagi pembaca/pengikut yang setia, terima kasih. Ingin berkongsi pada anda semua betapa sukarnya naik tangga terutamanya cikgu-cikgu yang naik sampai tingkat 3 mahupun yang tinggal di rumah dua tingkat. apa tidaknya masing-masing mengeluh sakit lutut. tidak kurang jugak rakan-rakan kaki futsal atau kaki bola yang mudah mendapat kecedaraan lutut..MELIHAT KEADAAN EMAK SENDIRI YANG TERPAKSA MEMBUAT PEMBEDAHAN LUTUT PADA MEI TAHUN LALU, membuatkan saya terpanggil untuk berkongsi sedikit ilmu. Memang sedih melihat mak menderita sakit lutut lebih 5 tahun.

Setelah menemui produk SHAKLEE saya telah memperkenalkan Omega Guard, Ostematric dan Anvanced Joint Health dan Alhamdulillah hasilnya, mak dah jauh lebih baik daripada sebelumnya. Mak turut ada darah tinggi dan gula yang berlebihan.

Kalau dah sakit lutut hendak "bertenggong" pun sakit, hendak duduk antara 2 sujud pun sakit..pendek kata apa yang kita buat tidak selesa. Memang sakit.

Gambar: Jangan sampai LUTUT anda turut dibedah



ooopps...insha allah untuk mengatasi masalah sakit Lutut..SHAKLEE menyediakan nutrisi lengkap terutamanya yang mengalami masalah tulang, kurang kalsium dan sebagainya.

Gambar: Beza kandungan antara Advanced Joint Health dengan jenama lain




Gambar: Produk keluaran Shaklee (sumber:metrobestmom.blogspot.com)


 Jika ingin mengetahui lanjut tentang produk dan peluang perniagaan, hubungi kami dengan sms atau email. 0194893501 (nilam), 0138103445 (ed), aidsn1975@gmail.com

*These statements have not been evaluated by the food and drug administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment