Monday, August 19, 2013

VITAMIN NO SATU DI DUNIA!!!

Pengedar SHAKLEE Miri mengajak anda membuka minda: Cahaya Sejarah telah mencatatkan bahawa Dr Forest C.Shaklee telah mencipta Vitalized Mineral (VITAMIN) iaitu multivitamin yang pertama di dunia iaitu pada tahun 1915. Dan juga beliau merupakan pelopor pertama dalam industri NUTRISI yang mahukan segala kebaikannya dikongsikan bersama-sama masyarakat umum. Petikan kata-katanya cukup segar sehingga kini "The more you share with others, the more valuable your share will become..do unto others as you would,have them do unto you"(Dr. Forest C. Shaklee).

Rentetan sejarah yang dibawa oleh SHAKLEE membuka lembaran dalam pembangunan kesihatan manusia. Produk-produk yang berkualiti tinggi amat diakui dengan testimoni-testimoni yang dilakarkan.

Produk-produk Shaklee dijamin semulajadi selamat dan berkesan yang diwarisi lebih 50 tahun dan merupakan syarikat  makanan tambahan NO 1 di Amerika. Pembangunan yang berterusan dalam penyelidikan menerusi pakar-pakar dalam Syarikat Shaklee menjadikan SHAKLEE masih utuh sehingga kini, NANG ANTAP!!!

Produk-produk Terkini Shaklee

                    Hubungi kami dengan SMS/email: 0194893501 (Nilam) 0138103445(ED),aidsn1975@gmail.com
                                                                                       *This statement have not been evaluated by the food and drug administration.These product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any desease. 
Produk-produk terkini Shaklee                                                                                                                                                                                   

No comments:

Post a Comment