Tuesday, August 27, 2013

TESTIMONI NUTRIFERON

NUTRIFERON PENJANA DAYA TAHAN BADAN


Bersua kembali. Kebaikan produk Nutriferon yang menyokong sistem imun harus dikongsi bersama. Ianya di anggap booster yang cukup ampuh.

Untuk mengenali Nutriferon dengan lebih lanjut, SILA BACA PAUTAN YANG DIKHUSUS UNTUK ANDA

Kekuatan yang ada pada produk Nutriferon amat dirasai oleh saya sendiri yang melalui saat menyedihkan anak No 2 saya. Dhiya Eldhani  (6 tahun) yang sering mengalami lelah dan amat alah pada debu. Menyedari keadaan ini, saya telah memberi NUTRIFERON kepadanya untuk dimakan. Rupanya dia turut menyukainya kerana NUTRIFERON sedap rasanya. Dan Alhamdulillah sekarangnya kami tak perlu risau kerana NUTRIFERON sentiasa dalam tas tangan saya.

Cerita kawan saya yang anaknya telah terkena kayap ular juga membuatkan saya amat yakin bahawa ilmu Allah ini amat luas sifatnya. katanya setelah memberi 2 paket pagi dan 2 paket malam telah mengurangkan kesakitan anaknya, dan Alhamdulillah dengan izin Allah sembuh selepas 2, 3 hari mengudap NUTRIFERON.
Kayap ular boleh dicegah dengan NUTRIFERON

Dan sebagai renungan bersama bahawa penyakit-penyakit yang dibawa oleh virus seperti bird flu memerlukan daya tahan yang kuat. Oleh itu pengambilan Nutriferon amat diperlukan dan sediakan untuk anak-anak yang disayangi.


No comments:

Post a Comment