Wednesday, September 18, 2013

ANDA ADALAH PEMIMPIN DALAM SHAKLEE!

ANDA ADALAH PEMIMPIN: SHAKLEE DI MIRI

Rasa syukur tidak terhingga kepada Allah swt kerana masih lagi memberi udara untuk kita bernafas dan meneruskan kehidupan.SEgala puji bagi Allah seru sekalian alam! Selawat dan salam buat Nabi Junjungan.

Rezeki yang Allah curahkan tidak terikat dengan RM,$$$$$$ Semata-mata. rezeki Allah amat luas dimuka bumi yang amat kaya ini..Bagaimana tafsiran kita terhadap rezeki Allah begitulah kita akan bertindak mengikut rentaknya..

Apa-apapun rasa syukur kerana telah diperkenalkan oleh Master Norita & Master Naquib dalam cabang rezeki Allah ini iaitu SHAKLEE. Yang bestnya apabila kita menguasai apa yang diajarkan dan dibimbing maka amat mudah untuk menerokai bidang ini.
Menjadi pemimpin dalam perniagaan begini memerlukan kita menguasai ILMU tersebut dan kita praktiskan serta sampaikan mereka yang dibawah pimpinan kita.

Hanya tinggal 4 tangga lagi kami hendak mencapai MASTER...IMPIAN PASTI MENJADI KENYATAAN.KITA ADALAH PEMIMPIN DIRI KITA!!!

JIKA YANG INGIN DIPIMPIN DAN ingin menyertai kumpulan kami boleh hubungi kami dengan whatsapp/sms:0194893501 (Nilam)/0138103445 (Ed)

No comments:

Post a Comment