Monday, September 16, 2013

PENGEMBARAAN SHAKLEE

JERAYAWARA SHAKLEE BERBALOI!!!

Assalamualaikum wbt, sama-sama kita panjatkan doa tanda kesyukuran kepada yang Esa serta selawat dan salam buat Nabi SAW, Nabi junjungan pembawa cahaya kepada seluruh alam. Terima kasih juga kepada kedua Ibu Bapa kita yang telah membesarkan kita serta pasti DOA mereka yang membawa kepada kebahagian kita pada hari ini.

Kepada para pengunjung SEMINAR PELUANG PERNIAGAAN SHAKLEE di Harbor View Hotel Kuching pada 15 September 2013, kami mengucapkan jutaan terima kasih di atas komitmen dan sokongan anda. Usaha anda tersebut menandakan anda semua ingin kan PERUBAHAN DAN PERALIHAN dalam kehidupan anda. Anda pasti boleh mencapai impian seperti yang diusahakan asalkan sanggup untuk BERKORBAN, BERUSAHA DAN BERDOA KEPADA ALLAH. PENGORBANAN anda tidak akan sia-sia seandainya seluruh HATI difokuskan kepada perniagaan ini.

Peluang telah tersedia dihadapan anda. Lambat atau cepat anda bergerak semuanya bergantung kepada USAHA ANDA. Dan ingatlah BERDOALAH BANYAK-BANYAK PADA ALLAH, dengan izinNYA pasti dimakbulkan.,

JIKA SAYA TULIS SERIBU KALI PERKATAAN SHAKLEE DI SINI-SANGGUPKAH ANDA MENYEBUTNYA? BUKAN ITU YANG SAYA MAHUKAN, saya cuma mahukan anda menyebutnya sekali sahaja-SHAKLEE SAYA SAYANGKANNYA!!! 
NAH JOMLAH BERAMAI-RAMAI SERTAI KUMPULAN BESAR KAMI UNTUK MENCAPAI IMPIAN YANG DICITA-CITAKAN.

kami masih mencari di kalangan para usahawan yang ingin BERUBAH. SEMUA PILIHAN TERLETAK DITANGAN ANDA!!!

untuk Konsultasi dan khidmat nasihat boleh hubungi dengan sms/whatsapp: 
0194893501 (Nilam)/0138103445 (Ed)


No comments:

Post a Comment