Monday, September 2, 2013

VIVIX SHAKLEE

VIVIX VS BOTOX; pengedar Shaklee Miri, Sarawak

Siapa wanita di luar sana tak nak kelihatan ayu bergaya? Anda benci jerawat? Bila datang bulan jerawat pun datangkan? Takutkan kedutan? Persoalan-persoalan ini mampu dirungkai.

Jawapan pada persoalan di atas mampu diselesaikan dengan pengamalan pemakanan produk anti penuaan pada tahap selular SHAKLEE iaitu VIVIX.
Pada tahun lepas SHAKLEE telah  memperkenalkan produk supplemen anti penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap sellular. sejuta botol VIVIX telah dijual.

ALAH  MEMBELI MENANG MENGGUNA
VIVIX: MEMANG BERBALOI!


Dalam satu penemuan, ramuan aktif VIVIX berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan dengan;
  1. melindungi dan membaiki sellular DNA,
  2. memberi impak kepada pengawalan genetik;
  3. mengalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria,
  4. melambatkan pembentukan protin AGE (Advanced Glycation End product)
  5. membantu penjagaan jantung, kesihatan otak, sistem imun,kesihatan sendi, perlindungan anti oksidan dan kesihatan menyeluruh.

Untuk bacaan lanjut.SILA KLIK DI SINI

Jadi, pengamalan yang berterusan menjanjikan pulangan yang berkesan!!! Dan bagi yang minat gilak dengan artis tok, nah tanggar nya pun make Vivix SHAKLEE untuk kelihatan kacak.JOM Tengok

______________________________________________________________* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Pembelian produk dan konsultasi, anda boleh menghubungi kami dengan sms/whatsapp; 0194893501 (Nilam)/0138103445 (Ed)
Pengahantaran terus keseluruh Malaysia/Indonesia/Brunei

No comments:

Post a Comment