Sunday, September 1, 2013

SENARAI PRODUK-PRODUK SHAKLEE

PRODUK-PRODUK SHAKLEE

Assalamualaikum wbt kepada semua pengikut-pengikut blog yang budiman. Saya pengedar yang sah Shaklee di Miri, Sarawak dan Malaysia dengan ID 915132. Mengenalkan diri ini pada anda semua membuatkan saya rasa terlalu dekat dengan anda, berkongsi ilmu agar ilmu yang sedikit ini mampu memberi manfaat kepada anda semua. Terima kasih.

Untuk pengetahuan pembaca budiman, antara program-program yang ditawarkan SHAKLEE kepada anda ialah Program Kesejahteraan Keluarga-PKK (Pembinaan Asas), Program Pembersihan dan Pelansingan -PPP dan Program Anti Oksidan-PAO (menguatkan sistem imun).

Antara Produk-produk dlm PKK seperti Vivix celular anti aging tonic, Shaklee Collagen powder,Vita-lea, B-complex, Meal shakes dan performance drink.

Manakala dlm PPP adalah seperti Herb lax, DTX Complex, Alfalfa complex, Peppermint ginger plus,Cinch  inch loss plan, Cinch shakes mix, cinch energy tea mix.

Produk dalam PAO adalah Nutriferon, carotomac, sustained release vita c 500mg, vite E complex, Garlic dan zinc complex.

BANYAK PILIHAN UNTUK ANDA MENGEKALKAN DIRI ANDA LEBIH SIHAT,SUKSES SELALU BERSAMA SHAKLEE!


Pelbagai produk dalam shaklee
Anda mampu memilih!

Untuk bacaan lanjut program ini, sila Klik Di sini

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Pengedar Sah Shaklee Di Miri, Sarawak Malaysia dan Indonesia ID915132. Hubungi 0138103445 (Ed)/0194893501 (Nilam),email: aidsn1975@gmail.com







No comments:

Post a Comment