Wednesday, September 11, 2013

SIHAT SEGAR DI TANAH SUCI; SHAKLEE

SIHAT SEGAR SHAKLEE UNTUK JEMAAH HAJI

Pengedar SAH SHAKLEE MIRI; 

Assalamualaikum wbt; sama-sama kita renungkan firman Allah swt mengenai Fardhu Haji dalam Surah Al Haj ayat yang ke 27 yang bermaksud;

"dan serukanlah umat manusia mengerjakan ibadat haji, nescaya mereka akan datang ke rumah Tuhanmu dengan berjalan kaki, dan dengan menunggang berjenis-jenis unta yang kurus, yang datangnya dari berbagai jalan (dan ceruk rantau) yang jauh".
jutaan jemaah
Jutaan jemaah mengerjakan Haji


Alhamdulillah, kita baru sahaja melepasi fasa RAYA Aidilfitri dan telah memasuki Bulan Zulkaedah dan pada bulan ini juga seluruh umat Islam dari pelosok duniaa Yang mendapat Lambaian Baitullah berduyun-duyun untuk mengerjakan ibadah haji.

Ibadah Haji merupakan ibadah yang cukup memerlukan tenaga fizikal dan rohani yang mantap. Kebanyakan rukunnya memerlukan tenaga yang banyak. Persediaannya bergantung kepada jemaah itu sendiri. Oleh itu para jemaah harus bersedia dengan kesihatan yang mantap dari segi fizikal dan mentalnya.Usaha-usaha untuk memastikan diri sihat disamping MEMOHON KEPADA YANG ESA amat-amat diperlukan.

Oleh yang demikian  sekadar perkongsian kepada para bakal haji dan pengetahuan para pembaca sekalian, kami pengedar Shaklee yang sah di Miri telah menyediakan set istimewa khusus buat bekalan para jemaah yang akan mengerjakan haji;

SET BEKALAN PARA BAKAL HAJI

NUTRIFERON-Mengukuh sistem imunisasi badan,melindungi dari influenza (selsema)

OSTIMETRIC-melegakan sakit-sakit sendi,memperbaiki kekejangan dan kebas,meringankan stress
PERFORMANCES DRINK-Mencegah penyahidaratan, mengantikan air yang hilang sewaktu latihan  fizikal, membekal tenaga dan daya ketahanan fizikal
B COMPLEX-melawan tekanan, mengurangkan masalah keletihan mata

Untuk bacaan lanjut sila KLIK DISINI

Kepada bakal-bakal Haji kami mendoakan agar semuanya mendapat HAJI MABRUR dan istiqamah dalam peribadatan kepada Allah. Semoga dalam lindungan Allah ketika menjalankan ibadah dan semua waris dan harta yang ditinggalkan dalam keadaan selamat. Sampaikan salam kami kepada junjungan Besar Nabi Muhammad SAW.

Untuk mendapat keterangan lanjut boleh Hubungi saya dengan sms/whatsapp:0194893501 (Nilam)
atau email: aidsn1975@gmail.com
______________________________________________________________* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment