Sunday, September 1, 2013

SHAKLEE DI MIRI

PENGEDAR SAH SHAKLEE DI MIRI DAN SELURUH SARAWAK


Saya pengedar sah SHAKLEE dengan ID915132. Pendaftaran saya sebagai ahli pada April yang lepas adalah selepas saya menggunakan produk SHAKLEE selama hampir 4 bulan. Pada peringkat awalnya saya membeli melalui internet dan menjadi pengguna sahaja. Hasil pertemuan dalam alam siber inilah saya dipertemukan dengan MENTOR SAYA, MASTER NORITA MOHD IDRIS DAN SUAMINYA MASTER MOHD NAQUIB. Terima kasih MASTER,halalkan apa yang diajarkan dan Insha Allah saya akan manfaatkan segala ilmu yang dicurahkan Jejak-jejak kalian akan kami turuti (duplikasi). Inilah yang dikatakan perancangan Allah amat hebat dan Alhamdulillah dengan sokongan suami saya,  saya bercita-cita dan memasang impian untuk terus berjaya dalam bidang MLM khususnya SHAKLEE dan menjadi OKB. 

Lambakan kerja dan cabaran sebagai seorang Guru kini amatlah banyyyakkk. Kalau tak percaya, cerita -cerita yang dibawa cikgu kini semuanya sama-STRESS akibat lambakan kerja yang kadang-kadang tak masuk akal. Namun KECINTAAN SAYA TERHADAP PROFESION PERGURUAN TETAP MENDALAM. MINAT MENCURAHKAN ILMU PADA ANAK-ANAK BANGSA TIDAK PERNAH PUDAR. Tapi bagaimana kita nak berikan komitmen terhadap pengajaran jika dokumentasi yang kadangkala tidak diperlukan amat membebankan.

Coretan seorang guru ikhlas dari hati ini dan bukannya untuk mengada-ngadakan cerita. Atas sebab itu, saya berusaha bersungguh mencari alternatif untuk mengantikan mata pencarian dalam bidang perguruan. Saya memberikan tempoh sehingga hujung tahun 2013 ini sebagai penanda aras kepada kerjaya baru ini. Moga Allah sentiasa mempermudahkan perjalanan perniagaan kami dan mengurniakan rezeki yang halal.

Banyak lagi cerita yang saya ingin kongsikan bersama untuk dijadikan motivasi. Ingin mendengarnya lebih lanjut, jadilah diri anda ahli SHAKLEE dahulu dan hubungi saya dengan sms atau whatapp ke no 0194893501 (Nilam).

No comments:

Post a Comment