Sunday, September 1, 2013

MINDA SHAKLEE

MINDA SHAKLEE...BERANI BERUBAH!

Setianya anda sebagai pembaca. Oleh itu saya pun seronok mencoretkan sesuatu yang boleh dimanfaatkan. terimakasih kepada anda yang masih dan sudi meluangkan masa untuk blog ini. Kadang-kadang kita merasakan kita berilmu sedangkan sebenarnya kita cukup kurang ilmunya. Ilmu Allah tidak ada batasnya. Teringat pesanan Datuk saya dahulu sebelum melanjutkan pelajaran ke peringkat universiti, katanya "setinggi mana pelajaran kita walau hingga ke universiti namun budi bahasa jualah yang masyarakat sekeliling akan tengok". Banyak kebenarannya kan? Kalau ada pangkat sekalipun kalau sombong, susah nak berkawan dengan orang lain, kan orang katakan?

Oleh itu, beranilah untuk berubah menjadi orang yang baik-baik. Memberi manfaat pada orang lain, tidak menyakitkan hati orang lain, banyakan menolong antara satu dengan yang lain, Insha Allah rezekki akan terbuka luas.

Yang menariknya dalam perniagaan SHAKLEE yang menyebabkan hati terpaut adalah kerana HATI BUDI upline saya. Tiada paksaan hanya galakan, mengembalikan kita kepada TUHAN dengan mengajar zikrullah.Tidak dibiarkan sebaliknya memberi secukupnya pengajaran. tidak tamak banyak mmembuat perkongsian. Ilmu banyak dicurahkan dari buta IT sehingga saya celik IT sekarang, Alhamdulillah. Jika saya nyatakan terlalu banyak kebaikan, bukan suka-suka untuk meraih kegembiraan mereka sebaliknya dijadikan pengajaran untuk diri sendiri jika ingin menjadi pemimpin dimasa depan.

Jejak-jejak mereka ingin diikuti!! siapa yang sudi juga nak mengekori mereka-mereka yang berjaya; jangan segan dan silu, sms kami 0138103445 (ED)/0194893501 (Nilam)

No comments:

Post a Comment