Sunday, September 1, 2013

BESTNYA ESP SHAKLEE

MELETOP!: ESP SHAKLEE

Allah melihat hubungan antara manusia dengan manusia. Oleh itu baik kiranya kita berkongsi khasiat ESP ini. Pengguna-pengguna setia produk SHAKLEE pasti tahu akan kebaikannya. Pelbagai cerita kita dengar dari pengguna-penguna setia SHAKLEE. Terima kasih kepada anda semua!!!

Puasa telah berlalu dengan pantas. kehangatan raya masih dirasai. Rumah-rumah terbuka masih rancak berlangsung. Ada yg bercerita terlebih berat badan sebaik sahaja Raya, apa tidaknya makan minum tidak dijaga.
Untuk mengembalikan semula keadaan ideal dengan berdiet;  jawapan yang paling tepat dengan pengambilan ESP. Satu hidangan ESP Shaklee bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia (buku panduan nutrisi).

Bagi yang belum merasai sendiri ESP SHAKLEE,. bolehlah mencubanya dengan mencampurkan dengan milo, jus  daan jangan sekali-kali dicampurkan dengan teh atau kopi. Gunakan air yang sejuk dan jangan menggunkan air panas yang menyebabkan zatnya hilang. Memang berbaloi dan sedappp diminum.Cobalah!

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Untuk menempah hubungi kami dengan SMS 0138103445 (Ed)/0194893501 (Nilam). Pengahantaran untuk seluruh Malaysia dan Indonesia

No comments:

Post a Comment