Tuesday, September 3, 2013

BOROI OH BOROI! VS SHAKLEE

PRODUK SHAKLEE ANTI KEBOROIAN!!!

Bagi yang masih suka membaca blog kami, terima kasih diucapkan. Tanpa anda semua,maka blog ini menjadi sia-sia.  

Isu yang saya bawa kali ini memang isu biasa di kalangan kita. Pandangan masyarakat sering menyatakan bahawa kaum lelaki mudah boroi terutama selepas berkahwin dengan andaian nafsu makan meningkat dek kerana masakan sang isteri yang sedap. Keduanya hidup dah semakin senang terutamanya, makan,minum, pakai semuanya terjaga. Ketiganya dah takde masa lagi nak pergi bersenam atau bersukan almaklumlah asyik menatap wajah sang isteri di rumah. Betul atau tidak andaian ini,  fenomena lelaki BOROI di Malaysia memang telah melanda.

Lemak berlebihan
Alamak!!!berapa bulan?
Implikasi daripada lemak yang berlebihan ini akan mengundang pelbagai jenis penyakit tanpa dijangka andainya langkah pencegahan awal tidak dilaksanakan. Ruangkan masa untuk bersenam, dietlah makan tu. Penyakit 3 serangkai sering tiba tanpa sebarang amaran  kadang-kadang.Tidak kira lelaki atau wanita masalah keboroian atau perut buncit memang mengundang rasa tidak selesa.

SHAKLEE telah menghasilkan pelbagai produk untuk perlansingan. Pembuangan lemak, pembersihan usus, meningkatkan kolestrol baik, diet dan sebagainya. Jom !jika mahu tahu dengan lebih lanjut produk-produk SHAKLEE seperti PRODUK HERB LAX, OMEGA GUARD,LECHITIN,ESP, MEAL SHAKES,COQHEALTH dan sebagainya anda boleh KLIK DI SINI

atau anda boleh tanya saya terus dengan sms/whatsapp ke 0194893501 (Nilam) atau 0138103445 (Ashudi) atau email:aidsn1975@gmail.com
______________________________________________________________* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment