Thursday, September 12, 2013

SHAKLEE DIMIRI SAMBUTAN HANGAT

DI MIRI; TERHANGAT DI PASARAN-SHAKLEE

Malam Jumaat begini sama-sama kita muhasabah diri terlebih dahulu dengan mohon keampunan kepada Allah SWT. Berselawat seberapa banyak yang boleh kepada Junjungan Besar Nabi Muhammad SAW menandakan rasa kasih sayang kita kepada baginda.

Segala yang berlaku hari ini adalah ujian daripada Allah SWT. Sama ada ianya baik atau buruk hanya untuk menguji keimanan di dada. sekadar berkongsi cerita. Kalau ok on dan terus baca.Kalau tak ok, tolong doakan agar saya menjadi insan yang pandai.

Cerita 1: Pergi ke Jabatan Kerajaan dalam lingkungan jam 351 petang tadi (Khamis), bertemu dengan seorang pegawai kerajaan tersebut. Lalu kami sembang-sembang dan saya menghulurkan bisnezkad SHAKLEE kepadanya. Secara selamba dia terus menyatakan dia tidak percaya apa-apa produk kesihatan atau kecantikan dan dia mencabar untuk buktikan bentuk badan saya lebih baik daripada dia walhal kalau di ikutkan bulan, dia dah masuk " 9 bulan"..saya kira baru sebulan gitu..tu le pasal baca dulu blog saya yang bertajuk BOROI oh BOROI- LINK DIA DI SINI.supaya dapat mengenalpasti produk apa yang dia patut makan.

Cerita 2: Selepas fardhu Isyak tadi bertemu rakan yang ingin menanyakan  hal-hal yang berkaitan bisnez. saya terus perkenalkan tentang SHAKLEE. Dia mengatakan SHAKLEE dah lama cuma dia je belum menyertai. Saya terus memberitahu lambat atau cepat orang join SHAKLEE bukanlah masalah tapi yang masalahnya orang yang tak join langsung. Besok beliau nak membuat sekali lagi temujanji dengan saya. untuk yang nak jadi usahawan bukan susah pun. RM65 je nak jadi ahli,tak payah interview atau exam..bayar dah terus boleh buat bisnes. Refer PAUTAN INI...mudahkan jadi member SHAKLEE?

3. Pengedar-pengedar dan pencinta-pencinta SHAKLEE Miri sekarang ini telah berusaha keras untuk memastikan sales Miri naik pada tahun ni...dan percaya atau tidak ada yang menghabiskan 20 botol ESP dalam masa sehari untuk dijual.Tahniah! Bonus telah pun keluar hari ini.Cek yang diletakan jumlahnya sendiri oleh para pengedar.Kerja kuat kita jumlah dalam cek pasti berubah.wang besar-wang besar!!!!

Hubungi saya jika berminat nak jadi pengedar SHAKLEE :0194893501/0138103445 (Nilam)

No comments:

Post a Comment